+´¨'-.+´¨'-.+´¨'-.+´¨'-.+´¨'-.+´¨'-.+´¨'

Zuuuup? Sitter här hemma, har kollat på film. Den är tysk btw, handlade om en tjej i 14års åldern hon knarkade med sina kompisar och pojkvännen, asså sjuk tragiskt. Det började med sån där partydrog (ser ut som ett klistermärke?) Sen började hon röka på, blev erbjuden och sniffa och sen så blev det sprutan. Tragiskt som fan, hoppas alla idioter som säljer sånt dör och hoppas ni idioter som uppmanar andra till att börja oxå dör, eller nått..
Visst lix, förstör ditt liv, men uppmana fan inte andra till att börja!
.
Aja slutpratat om det, sitter och kollar väskor och kläder på nätet. Har faktist bestämt mig vilken jag ska köpa! Sen så hittade jag 2 väskor till men de får jag köpa lite senare på året! :) Och alla kläder, jag döör.. Have2have lixom!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?