Scary shit

Idag i skolan började kompis prata om sitt nya interesse, illuminati. Jag har ju hört det förut men inte vart så insatt i det hela. Hon har kollat runt på nätet och är heelt övertygad att det finns 120 gubbar i världen som styr och kontrolerar allt och alla. Jag som då är nyfiken googlade och youtubade när jag kom hem.
.
Enligt alla illuminati troende så har alla kända personer sålt sina själar till illuminati/djävulen/the bilderberg.. Man kan även se att i typ alla musik videor så dyker det upp symboler och andra grejer kopplade till illuminati.. wierd.
.
The Bilderberg group tycker även att det är fööör många människor på jorden vilket är svårt för de att styra, de vill bara ha 5 miljoner st och de kommer då va chippade så att de kan styra människorna. Fattar ni hur många de vill döda då? om det nu är sant
.
Haha jag är fan rädd när jag är ensam nu.. ooh. Iaf vi fick en läxa i Svenskan om att skriva en tidningsartickel och jag ska då skriva om illuminati..
.
Det sägs även att Micheal Jackson och 2-pac blev dödade av illuminate pga av att de först va med i ''rörelsen'' men sen fattade hur fel det va så de gick ut ur den och började läcka information i deras låtar m.m
.
Det är det som sägs, men även myyycket mer. Ja va ska man tro? Trams eller Sanning?
bl.a Jay-z är med i the bilderberg group



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?